Äntligen avslöjar jag, jag är HEMMA!

Som alla nu vet så är vi hemma! Alla trodde att vi skulle landa i Sverige den 16juni. Men Jesper lillebror Rasmus tog studenten den 1 juni. Så tisdagen den 31maj landa vi på Landvetter 18.45, där var Jespers mormor och morfar och väntade på oss. Vi sov hos dem och åkte sedan med dem till Rasmus student. Det blev hel lyckat och många tårar! Såå roligt. Vid 17.00 kom Mamma, Stefan och Ida. Det blev en chock för mamma. Många tårar och sådan lycka.. Hela den helgen Torsdag - Söndag var jag med familjen och campa i Halmstad. Träffade vänner och och moster Lotta och alla blev lika chockade.. Under hela denna veckan har jag haft fullt upp med att försöka hålla detta hemligt då min "plast" kusin tog studenten i fredas, så mormor och morfar och kusiner inte skulle få reda på något. Tyvärr fick Jessika reda på det ändå. Men mormor och morfar och mina kusiner blev riktigt överraskade. Jag har haft helt underbara 10dagar hemma och hoppas det fortsätter så, men det tror jag.
Glad Rasmus!
lek i sandlådan på campingen. helt underbart att vara med Ida!
Lite wakeskate! :)
Jessikas student!
Nu är det planering för våran fest som gäller för hela slanten. Arbeta lite med bilder och göra en scrapbook från resan står också på schemat framöver. Sedan får vi se hur det blir med jobbandet, men har några bollar i luften.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med bloggen, men jag har nog kvar den och fortsätter skriva lite när det händer nåågot roligt. Jag har ju en del som följer oss och bloggen. Tack alla underbara läsare. Har vart så kul att blogga och så många som följt oss.
Imorgon bär det av till Ullared och handla bra och ha saker för fest och scrapbook och mycket mer,hihi!
PUSSSSS OCH KRAAAM till alla mina underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har varit så himla kul att kunna följa ert äventyr!kram Madeleine

2011-06-12 @ 22:55:22
Postat av: Helena

Ja, vilken underbar överraskning ni utsattes oss för!!! Vi som skulle överraskat er..., men desto roligare att planera och fixa "överraskningsfesten" tillsammans! Det skall bli så kul och det är så UNDERBART att ha er hemma! PUSS och KRAM från en som följt bloggen slaviskt under er resa och längtat och längtat efter er...

2011-06-13 @ 12:37:43
Postat av: Nettan

Välkomna hem!

Det har varit jätte kul att få möjlighet att följa ert äventyr på bloggen. Nu längtar man tills man får se dig och krama om dig, jag började nästan gråta när jag läste hur ni överaskade alla fan nu ljuger jag, jag lipade..

Kram!

2011-06-21 @ 11:02:29
Postat av: mormor och morfar

Det var verkligen en överraskning!!!!!!Så himla kul att träffa DIG igen. Det var så ofattbart att Du bara stod där. Bloggen får Du inte ta bort. Den vill jag läsa flera gånger igen!!!

KRAAAMAR

2011-06-26 @ 23:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0