Nu drar vi till Nya zeeland!

Hallo där hemma!

Nu sitter vi i lobbyn efter att checkat ut från hotellrummet, tat en lång promenad genom hela Sanur och ätit lunch. Klockan 19.00 kommer en taxi och hämtar oss och tar oss till flygplatsen!

Denna veckan har vart kanon. Vi har haft bra väder så mycket sol och bad! Vi har promenerat strandpromenaden och kollat på grejor! Det märks att det är lågsäsong för det är inte alls så mycket turister!  Hotellet har vart toppen precis vid stranden som jag berätta i förra inläget!

Jag lägger ut lite bilder på stället. Jesper ska göra lite grejor på datan nu när vi har internet så jag ska vara kortfattad :)


nysimmad Jesper :D


Så här söt kan man också vara när man kommer ur duschen.. hahaha


lobbyn (här sitter jag nu)


Hotell området är mycket lummigt och mysigt!


poolen


resturangen och havet


GÖTTT


klädeeer




riktigt fint! växte ut rakt över gång vägen i typ 1.2m höjd..


lite Sverige! :)


Jeppe i ett träd :)

Såå nu är det dags för Nya zeeland. Det ska bli riktigt kul och spännande! Det är inte så varmt där mellan 10-20grader så vi kommer nog frysa lite, och jag som bara har ett par lång byxor med mig haha.. Kommer nog hinna tröttna på dem. Jag hoppas vi hittar internet så jag kan blogga. Tror det kommer gå bra!

Jag har mitt SVENSKA nummer just nu. Så om det är någont så är det den som gäller, får se om jag köper något annat i NZ!

Nu får vi hoppas att allt går smidigt inga problem att komma in och att bilen är enkel att hämta ut! Men det tror jag nog det kommer vara :)

Vi hörs snart!

Soo loong <3


Kommentarer
Postat av: Noah

Hej på er!

Underbara bilder,längtar faktiskt tillbaka till Bali!Nu får ni ha ett par underbara veckor på nya zeeland!kram Madeleine

2011-03-30 @ 18:01:35
Postat av: cattis

Hej på er!

Är helt övertygad om att i kommer får det toppen. Om du fryser kan du köpa ett underställ...Det finns i alla fäger och mönster. Tror nästan att det är NZ folkdräkt. Ha det nu så bra och upplev så mkt ni bara orkar...kramar

2011-03-30 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0