Simma med delfiner - My dream come true!

Igår kom vi upp till detta mysiga hotell i Lovina på norra Bali. Pooler med delfiner, ett helt zoo med jätte mycket djur på hotell området. Ett riktigt lugnt ställe! Och jag kunde inte hålla mig mer än några timmer innan jag gick och bokade delfinerna. Så imorse klockan 9.30 var det dax!

Det var helt underbart! Jag älskar verkligen detta fantastiska djur. Glädje tårarna rann samtidigt som jag simma. Verkligen bästa födelsedags presenten ever! :) En av killarna som hade hand om delfinerna var riktigt trevlig och vi fick gå med och mata en annan delfin och klappa lite! Vi får komma tillbaka när vi vill och mata! wiie!

Detta är bara ett litet extra inlägg bara för detta var så fantastiskt och måste dela med mig! Mer bilder och vad vi gör kommer i nästa inlägg.

Här kommer underbara delfin bilder :)































My dream has coming true!
Snart kommer mer bloggning. Bara 11 nätter kver i Bali sen är det Nya zeeland, wihoo..

Vi hörs snart.
Puss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0