Hawaii

Hej alla min kära där hemma!
Nu sitter jag sista kvällen i vår lägenhet i Maui, Hawaii är verkligen vackert, och vi har haft 4 goa dagar!

Las vegas var verkligen ett coolt ställe. Vi promenerade hela huvudgatan the strip och kolla alla sjuka hotell och bygnader! Det tog hela dagen och avslutade med att åka ner till downtown, när mörkret kom tog vi en promenad och kolla alla ljus och allt blinkade, vi såg en vattenshow och åkte upp i eifeltornet som fanns uppbygt som ett hotell, vi såg ut över hela Las vegas så coolt! Efter det spelade Hanna och Denise lite innan vi gick hem, inga jätte vinster direkt! Vi åkte också en grym bergochdalbana pappa rekomendera att åka som var en riktig hit.

Sedan åkte vi till San diego det tog en hel dag, när vi var framme på eftermiddagen strosade vi runt i hamnen och kolla!

I torsdags gick vi till Seaworld där det har massor av djur och shower, vi var på sjölejon, delfin, späckhuggare och husdjurs shower. Det var helt fantastiskt, jag ÄLSKAR såna shower. Favorit var späckhuggar showen så cool. Vi var där klockan 10.00 och lämna 18.00 så det blev en heldag.

I fredas morse lyfte planet till Hawaii och Maui ön. Vi var framme 10 på morgonen och dagen ägnades på stranden. Mycket go dag. På kvälleen gick vi en sjuuk lång promenad till mataffären och handla. Lördagen såg likadan ut. Vi sola och bada hela förmiddagen sedan blev det affärer och strosa runt hela eftermiddagen.

Nu var det dax för söndag och Jespers födelsedag! Jag hade fixat tårta med 21 ljus och hela familjen Burnelius var med i skype. Han fick ett halsband och en surflektion klockan 11.30 samma dag. Vi hade hyrt bil idag och imorgon. Så efter frukost hämta vi ut bilen och åkte till surfingen. Alla var så duktigaa. Fina bilder är tagna. Sedan åkte vi runt halva ön och kolla på all fin natur. Jesper fick välja helt själv hur han vill att sin kväll skulle se ut, och han valde tacos hemma i lägenheten, så vii hade en mysig kväll.

Idag har vi åkt resten av ön. Vi låg en liten stund på stranden annars har vi mest åkt bil. Mycket roligt att se. Klockan 18.00 lämna vi tillbaka bilen och åkte hem och packa och dona. Vi var med och Sjöng för Rasmus som fyllde 19 idag. Imorgon bitti lyfter planet till Honolulu där vi är i 2 dagar innan vi åker till Big island i 3dagar!

The strip

Hanna in action

Denise

Jepppe

Världens 3 störrsta träd. (enligt gubben på bänken) Men det var riktigt coolt!

Utsiikt!

Här fick ni lite smak prov på vad vi gjort, orkar och hinner inte lägga ut mer! Vi har redan 6gb bilder från bara USA, sjuukt många! Nu har vi bara 5 dagar kvaar på Hawaii innan vi drar till NY! :) tideen flyger fram.
Snart ses vi!
Pussar och kramar från Hawaii!